Menu

Reference

Za více než 10 let jsem se podílel na 180+ projektech pro malé společnosti i velké globální hráče na trhu.

Silverum.cz

Eshop Silverum s více než desetiletou historií patří mezi uznávané dodavatele cenných kovů na českém trhu. Silverum za dobu svého působení, přišel s dvěma unikátními produkty. Kromě eshopu to bylo spoření a burza s drahými kovy. Po úspěšném externím otestování těchto produktů, začalo být žádoucí spojit vše pod jednu střechu.

Po provedeném uživatelském průzkumu došlo k návrhu řešení, které úspěšně prošlo úvodním otestováním. Prvky klasického eshopu, rozhraní pro správu pravidelného spoření a prvky aukčního systému se podařilo velmi elegantně integrovat pod jednu střechu. Ať už jde uživatel jednorázově nakoupit, spravovat spoření nebo zkontrolovat burzu drahých kovů, udělá to jednoduše z jednoho uživatelského účtu na jednom místě.

Case Study brzy...
LIMO BAR

Společnost LIMO BAR patří mezi české respektované výrobce produktů na tvorbu domácí sody, kávy a sirupů.

Pro nezadržitelný růst značky, bylo potřeba přizpůsobit tomu i online prezentaci produktů a zaměřit se i na samotný online prodej na eshopu. Sekundárním cílem bylo přizpůsobit obsah webu i mobilním zařízením, kde návštěvnost rapidně narostla a starý web responzivní nebyl.

Výsledek je redesign webu, který byl rozdělen na samotnou prezentaci produktů od eshopu. První výsledky nám jen potvrdily správný směr nového webu. 3% nárůst konverzního poměru, byla sladká odměna za náročnou práci.

Prezentace na Behance
Aldigo Mobilní aplikace

Aldigo je moderní technologické řešení pro všechny, kteří hledají nebo nabízí placená setkání. Online bez starostí lze naplánovat bezpečnou schůzku kdykoliv a kdekoliv.

Aldigo, po prvních třech měsících od spuštění služby, dospělo z chování uživatelů k závěru, že pro úspěch služby je nutné se z webové aplikace dostat také přímo do mobilů uživatelů a být s nimi ještě v užšim kontaktu než doposud.

Bylo nutné, již funkční webové řešení navrhnout do mobilní aplikace. Webové prvky a celé řešení Aldigo, se muselo přizpůsobit pro ovládání na mobilech a použít prvky, na které jsou uživatelé mobilních aplikací již zvykli.

SOCIFI Dashboard

Česká společnost SOCIFI, která se zaměřuje na marketing a zpoplatnění mobilních a Wi-Fi sítí se po třech letech odhodlala k redesignu svého konrolního centra s názvem SOCIFI Dashboard.

Nové uživatelské prostředí má pomoct při orientaci uživatelů a zrychlení práce při analýze dat nebo při nastavování obsahu třeba na svých Wi-Fi sítích.

Díky novému prostředí a široké škále funkcí a služeb patří SOCIFI k nekompromisním králům v oboru. Žádná konkurence nenabídne tak kvalitní a výkonný nástroj pro správu Wi-Fi nebo 4G sítí.

Kooperativa

Nejvýznamější pojišťovna na českém trhu, měla v plánu lehký face-lift svého webu.

Při zachování struktury webu a informací jsem měl za úkol zmodernizovat UI webu tak, aby splňoval aktuální trendy, respektoval grafický manuál společnosti a zlepšil orientaci uživatele na webu.

eAutoškoly.cz

Portál, kde se lidé objednají online do autoškoly nebo k doprvnímu psychologovi.

Snadné rozhraní, kde si na základě parametrů lze vyfiltrovat ideálního dodavatele dopravního psychotestu nebo autoškoly. Součástí portálu byl i návrh prostředí pro dodavatele služeb, kde monitorují objednávky a spravují své online profily na portále eAutoškoly.cz.

Vstupenkov.cz

Tento projekt byla zábava! Volné ruce a jen jediné přání klienta. Zvýšit online prodej vstupenek.

Inspirace běžnými a složitými servery pro prodej vstupenek byla zavrhnuta ihned po první analýze, už je proto, že Vstupenkov.cz nenabízel tak ohromnou databázi událostí. S kreativním týmem v PositiveZero jsme to chtěli udělat jinak, lépe a hlavně jednoduše.

Výsledek je originální grafický kabátek celého serveru, kde nelze přehlednout událost, na kterou si uživatel přeje zakoupit vstupenku. Nákup vstupenky probíhá na tři kliknutí a objednávkový formulář je na jeden krok. Čísla po několika prvních týdnech jasně naznačovala, že jsme se vydali správnou cestou.

Prezentace na Behance
Kateřina Filípková

Paní Filípková patří mezi akreditované poradce výživového, světově známého programu Metabolic Balance. Paní Filíková potřebovala jednoduchou prezentaci, kde své cílové skupině řekne, kdo je, co dělá a s čím může pomoct.

Po úvodní analýze jsme společně zapracovali na prototypu webu, následně jsme naplánovali focení, kde jsem pro p. Filípkovou naplánoval a sám vyfotografoval sérii fotek na téma zdravá výživa a poradenství. Fotky nám v prezentaci naladili tu správnou atmosféru, která byla doplňěna o decentní uživatelské rozhraní, které uživatele směruje na kontaktní informace.

StrategyQuant

StrategyQuant je celosvětově uznávané softwarové řešení pro tvorbu automatizovaných obchodních strategií. StrategyQuant má další tři doplňkové programy, které pomáhají obchodníkům v jejich působění na burzách. Aktuální prezentace již neodpovídala tomu, jak by klient chtěl, aby rodina těchto programů působila navenek a zároveň pořeboval, aby se funkce programů lépe prezentovali.

Nová verze přináší lepší prezentaci funkcí, jednodušší a efektivnější stažení verze zdarma i samotný proces nákupu licence. Velký prostor získala také část samotné prezentace firmy, helpdesk a uživatelských feedbacků pro zlepšení ne jen prvotní důvěryhodnosti softwaru, ale i zlepšení podpory pro současné uživatele.

Jan Laibl

Jan Laibl je obchodník, úspěšný podnikatel, motivátor a kouč profesionálních obchodníků. Společně s Honzou jsme přenesli jeho koncept webu do unikátního a zapamatovatelného stylu. Díky tomu se Honzův web odlišuje od ostatních a vyčnívá.

Velký důraz byl kladen na rychlé a jasné odprezentování toho, jaké aktivity Honza dělá a s čím dokáže pomoct. Všechen obsah je poskládán tak, aby se web pohodlně konzumoval i z mobilního telefonu.

InstaxStore.cz

Eshop InstaxStore.cz patří mezi certifikované prodejce fotoaparátu a příslušenství značky Instax od Fujifilm. Cílem klienta bylo zlepšit vizuální styl uživatelského prostředí, lépe prezentovat jednotlivé hlavní produkty a zlepšit proces objednávky na PC i mobilech.

Po úvodní analýze jsme zlepšili strukturu celého eshopu, vylepšili prezentaci produktů, zpřehledněli celý proces objednávky dle aktuálních trendů a zaběhlích principů v oblasti online nákupu. Vělký prostor jsme věnovali také doplňkovým službám jako je věrnostní program, workshopy a půjčovna.

SOCIFI Pay-Thru

SOCIFI nabízí unikátní řešení, kterým lze zpoplatnit Wi-Fi sítě. Můj úkol byl jasný. Navrhnout takové řešení, které vyhoví požadavkům náročných Wi-Fi operátorů a uživatelé bezproblému dokážou provést nákup tarifu pro připojení na internet.

Finální, již třetí varianta uživatelského prostředí, posunula výsledky o několik desítek procent vzhůru. Řešení používají uživatelé z celého světa a Wi-Fi operátoři mezinárodního významu.

Delicado

Projekt, který si přeje každý milovník dobré kávy. Sen se mi splnil :) ČerstváKáva.cz měla v plánu tvorbu nové značky, protože obchodní strategie klienta už nespočívala pouze v prodeji kávy, ale i jiného sortimentu. Nová značka nese jméno Delicado.

Úkol zněl jasně. Analyzoval chování uživatelů na součásném starém eshopu, použít aktuální trendy v oblasti e-commerce na českém trhu a aplikovat informace do wireframu.

Příjemně navržený vizuální styl nové značky Delicado mi umožnil navrhnout přehledné UI nového eshopu.

DogFest

Největší psí festival v Česku. Cíle byly jasné. Vytvořit vizuál, který bude napříč kanály upozorňovat na blížící se akci. A webovou prezentaci, kde uživatel najde informace o programu a kde koupí vstupenky.

Vytvořili jsme koláž s oblíbenými pejsky a zasadili je do vtipné scény. Tato scéna byla posléze aplikovaná napříč kanály jako jsou menší tiskoviny, reklamní předměty, velké outdoorové reklamy a web. Přes jednoduchou, ale obsáhlou microsite se na DogFestu 2018 prodalo více jak 50% vstupenek, což je velmi pěkné číslo.

Bitster.cz

Obrovský projekt. Bitster.cz je asi ten nejpropracovanější server na sdílení dat. Moderní uživatelské prostředí je podpořeno skvělou technickou kvalitou a rychlostí.

Cílem bylo navrhnout server tak, aby se dalo rychle vyhledat soubor nebo soubory rychle nahrát pod svůj účet. Se soubory lze provést spousty akcí - po vzoru velkých cloudových služeb jako je Google Drive nebo Microsoft Onedrive.

Po analýze globálních velkých hráčů a dalších dostupných dat, jsme po několika dodatečných vylepšení dostali Bitster.cz do skvělého stavu. Vyzkoušejte si to sami.

Paby

Značka Paby patří mezi nové technologické výrobce GPS zařízení pro domácí zvířata. Bylo potřeba odprezentovat hlavní funkce a výhody používání GPS zařízení od Paby pro české spotřebitele.

Cílem webu je upoutat pozornost potenciálního zákazníka funkcemi Paby a odvést uživatele na stránku "Kde koupit", kde uživatel najde nejvhodnějšího prodejce zařízení.

LIMO BAR Microsite

Pro podporu prodeje jednoho z hlavních produktů společnosti LIMO BAR a podporu marketingové akce jsem připravil webovou grafiku microsite.

Po obdržení wireframů, jsem připravil webovou grafiku microsite, kde pro uživatele byl cíl se registrovat a získat tak možnost naplnit bombičku CO2 zdarma.

WineWorld koncept

Pro společnost WineWorld jsem připravoval výkonnostní microsite pro zvýšení prodeje některých značek vín.

Jako velkého milovníka vína, mě nenechalo klidným, když jsem se seznámil se stavem eshopu. Z pohledu profesionála, eshop nesplňoval 80% základních pravidel přístupnosti a velmi nadějně navržený vizuální styl značky nebyl dobře používán.

Bohužel redesign eshopu nebyl v plánu klienta, proto jsem se rozhodl připravit koncept toho, jak by mohl vypadat takový sexy eshop s vínem pod značkou Wine World.

ePanda.cz

Zcela nová značka na poli českého e-commerce ePanda.cz se zaměřením na mobilní telefony oslovila mě na realizaci webové grafiky eshopu.

Cílem bylo - jako u každého eshopu - připravit takové uživatelské prostředí eshopu, které nebude házet klacky pod nohy návštěvníkům při cestě za nákupem zboží.

Spojme se
Nakopneme vaše
digitální podnikání
společně?
projekt@janvasek.cz

Volejte: +420 734 657 861.
Více: o mně, case study, reference, kontakty.
Najdete mně: Facebook, Twitter, Instagram.

© 2019 Jan Vašek — IČ 01256815
Podnikatel je zapsán v živnostenském rejstříku