Reference

Manopella Landing page

Manopella je nový český startup. Je to místo pro ty, co hledají nebo nabízí ručně vyrobené výrobky.

Pro získání kontaktů na prodejce jsem navrhl "Landing page / Microsite", kde prezentujeme hlavní výhody a funkce služby. Hlavní CTA je předregistrace obchodu prodejce. Sekundární cíl je přihlášení se do newsletteru - primárně určeno pro lidi, kteří mají zájem nakupovat věci, které jsou jedinečné, unikátní a ručně vyrobeny.


UX, UI, Banding, Webová grafika

SOCIFI Pay-Thru

SOCIFI nabízí unikátní řešení, kterým lze zpoplatnit Wi-Fi sítě. Můj úkol byl jasný. Navrhnout takové řešení, které vyhoví požadavkům náročných Wi-Fi operátorů a uživatelé bezproblému dokážou provést nákup tarifu pro připojení na internet.

Finální, již třetí varianta uživatelského prostředí, posunula výsledky o několik desítek procent vzhůru. Řešení používají uživatelé z celého světa a Wi-Fi operátoři mezinárodního významu.


UX, UI, Webová grafika

LIMO BAR

Společnost LIMO BAR patří mezi české respektované výrobce produktů na tvorbu domácí sody, kávy a sirupů.

Pro nezadržitelný růst značky, bylo potřeba přizpůsobit tomu i online prezentaci produktů a zaměřit se i na samotný online prodej na eshopu. Sekundárním cílem bylo přizpůsobit obsah webu i mobilním zařízením, kde návštěvnost rapidně narostla a starý web responzivní nebyl.

Výsledek je redesign webu, který byl rozdělen na samotnou prezentaci produktů od eshopu. První výsledky nám jen potvrdily správný směr nového webu. 3% nárůst konverzního poměru, byla sladká odměna za náročnou práci.


UX, Webová grafika


na Behance

Aldigo Mobilní aplikace

Aldigo je moderní technologické řešení pro všechny, kteří hledají nebo nabízí placená setkání. Online bez starostí lze naplánovat bezpečnou schůzku kdykoliv a kdekoliv.

Aldigo, po prvních třech měsících od spuštění služby, dospělo z chování uživatelů k závěru, že pro úspěch služby je nutné se z webové aplikace dostat také přímo do mobilů uživatelů a být s nimi ještě v užšim kontaktu než doposud.

Bylo nutné, již funkční webové řešení navrhnout do mobilní aplikace. Webové prvky a celé řešení Aldigo, se muselo přizpůsobit pro ovládání na mobilech a použít prvky, na které jsou uživatelé mobilních aplikací již zvykli.


UX, UI, Mobilní aplikace

Paby

Značka Paby patří mezi nové technologické výrobce GPS zařízení pro domácí zvířata. Bylo potřeba odprezentovat hlavní funkce a výhody používání GPS zařízení od Paby pro české spotřebitele.

Cílem webu je upoutat pozornost potenciálního zákazníka funkcemi Paby a odvést uživatele na stránku "Kde koupit", kde uživatel najde nejvhodnějšího prodejce zařízení.


UX, UI, Webová grafika

WineWorld koncept

Pro společnost WineWorld jsem připravoval výkonnostní microsite pro zvýšení prodeje některých značek vín.

Jako velkého milovníka vína, mě nenechalo klidným, když jsem se seznámil se stavem eshopu. Z pohledu profesionála, eshop nesplňoval 80% základních pravidel přístupnosti a velmi nadějně navržený vizuální styl značky nebyl dobře používán.

Bohužel redesign eshopu nebyl v plánu klienta, proto jsem se rozhodl připravit koncept toho, jak by mohl vypadat takový sexy eshop s vínem pod značkou Wine World.


UX, Webová grafika


na Behance

SOCIFI video

SOCIFI nabízí inovativní řešení, které bylo potřeba lidem snadno a jasně vysvětlit. V tomto ohledu se videu nic nevyrovná.

V těchto dvou videích byl cíl seznámit poskytovatele Wi-Fi sítí s možnostmi monetizace a inzerentům ukázat, jakou přidanou hodnotu SOCIFI nabízí proti ostatním kanálům.


Scénář, Animace, Grafika


Více na YouTube

Delicado

Projekt, který si přeje každý milovník dobré kávy. Sen se mi splnil :) ČerstváKáva.cz měla v plánu tvorbu nové značky, protože obchodní strategie klienta už nespočívala pouze v prodeji kávy, ale i jiného sortimentu. Nová značka nese jméno Delicado.

Úkol zněl jasně. Analyzoval chování uživatelů na součásném starém eshopu, použít aktuální trendy v oblasti e-commerce na českém trhu a aplikovat informace do wireframu.

Příjemně navržený vizuální styl nové značky Delicado mi umožnil navrhnout přehledné UI nového eshopu.


UX, Webová grafika


na Behance

LIMO BAR Microsite

Pro podporu prodeje jednoho z hlavních produktů společnosti LIMO BAR a podporu marketingové akce jsem připravil webovou grafiku microsite.

Po obdržení wireframů, jsem připravil webovou grafiku microsite, kde pro uživatele byl cíl se registrovat a získat tak možnost naplnit bombičku CO2 zdarma.


Webová grafika


na Behance

Neato Robotics

České zastoupení společnosti Neato, které patří mezi nejvýznamější značky robotických vysavačů potřebovalo realizovat webovou prezentaci s eshopem pro prodej produktů.

Po obdržení wireframů, jsem připravil webovou grafiku včetně responzivních náhledů pro mobilní zařízení.


Webová grafika


na Behance

Gadgeto.cz

Významný český eshop s originálními dárky pro všechny, byl připraven posunout podnikání dál a zlepšit výsledky v online prodeji.

Po analýze chování uživatelů byl připraven nový směr eshopu. Na základě připravených wireframů vznikl podle aktuálních trendů grafický návrh eshopu, který korespondoval se sortimentem a s vizuálním stylem značky Gadgeto.

Provedení webové grafiky ohodnotili i profesionálové z prestižního serveru Behance.net, kde tento projekt patří mezi nejoblíbenější.


UX, Webová grafika


na Behance

ePanda.cz

Zcela nová značka na poli českého e-commerce ePanda.cz se zaměřením na mobilní telefony oslovila mě na realizaci webové grafiky eshopu.

Cílem bylo - jako u každého eshopu - připravit takové uživatelské prostředí eshopu, které nebude házet klacky pod nohy návštěvníkům při cestě za nákupem zboží.


UX, Webová grafika


na Behance

Aldigo

Nový český startup Aldigo je moderní technologické řešení pro všechny, kteří hledají nebo nabízí placená setkání.

Návrh uživatelského prostředí aplikace, uživatelské testování, tvorba webové grafiky, ale i návrh marketingových sdělení nebo technický dozor nad samotným vývojem - to vše jsem spolu se čtyřčlenným týmem zhruba za rok plánování, navrhování a vývoje dali dohromady a v Květnu 2017 spustili pilotní provoz v Praze.

Navrhovali jsme něco, co na světě ještě nebylo, proto návrh uživatelského prostředí a chování aplikace byl velký oříšek. Po prvním měsíci se registrovalo přes 2 500 uživatelů a bylo zaznamenáno téměř 2 000 poptávek na schůzku.

Klíčové funkce Aldigo jsou: poptávka schůzky v reálném čase (Okamžitá schůzka) a Aldigo Messenger s inteligentní asistentkou, přes který se plánují schůzky.


UX, Webová grafika, Aplikace

SOCIFI Dashboard koncept

Česká společnost SOCIFI, která se zaměřuje na marketing a zpoplatnění mobilních a Wi-Fi sítí se po třech letech odhodlala k redesignu svého konrolního centra s názvem SOCIFI Dashboard.

Nové uživatelské prostředí má pomoct při orientaci uživatelů a zrychlení práce při analýze dat nebo při nastavování obsahu třeba na svých Wi-Fi sítích.

Díky novému prostředí a široké škále funkcí a služeb patří SOCIFI k nekompromisním králům v oboru. Žádná konkurence nenabídne tak kvalitní a výkonný nástroj pro správu Wi-Fi nebo 4G sítí.


UX, Webová grafika

Vstupenkov.cz

Tento projekt byla zábava! Volné ruce a jen jediné přání klienta. Zvýšit online prodej vstupenek.

Inspirace běžnými a složitými servery pro prodej vstupenek byla zavrhnuta ihned po první analýze, už je proto, že Vstupenkov.cz nenabízel tak ohromnou databázi událostí. S kreativním týmem v PositiveZero jsme to chtěli udělat jinak, lépe a hlavně jednoduše.

Výsledek je originální grafický kabátek celého serveru, kde nelze přehlednout událost, na kterou si uživatel přeje zakoupit vstupenku. Nákup vstupenky probíhá na tři kliknutí a objednávkový formulář je na jeden krok. Čísla po několika prvních týdnech jasně naznačovala, že jsme se vydali správnou cestou.

Tento projekt patří mezi nejoceňovanější na Behance.net.


UX, Webová grafika


na Behance

Bitster.cz

Obrovský projekt. Bitster.cz je asi ten nejpropracovanější server na sdílení dat. Moderní uživatelské prostředí je podpořeno skvělou technickou kvalitou a rychlostí.

Cílem bylo navrhnout server tak, aby se dalo rychle vyhledat soubor nebo soubory rychle nahrát pod svůj účet. Se soubory lze provést spousty akcí - po vzoru velkých cloudových služeb jako je Google Drive nebo Microsoft Onedrive.

Po analýze globálních velkých hráčů a dalších dostupných dat, jsme po několika dodatečných vylepšení dostali Bitster.cz do skvělého stavu. Vyzkoušejte si to sami.


UX, Webová grafika

Obsession

Eshopů s oblečením je spousta, ale jen málo z nich nabízejí zážitek z návštěvy takový, kdy víte, že jste vybrali správně, kdy jste dostali možnost si oblečení prohlédnout do posledního detailu a kdy nejste zmaten zbytečnými informacemi kolem.

Proto jsme UX a webovou grafiku eshopu Obsession navrhli tak, aby grafický styl odpovídal vizuálnímu stylu značky, aby návštěvník webu měl navigaci vždy a jasně na očích a informace o produktu a jeho fotky byly co nejjasnější.


UX, Webová grafika


na Behance

SPV

Jeden z nejoblíbenějších projektu na prestižním Behance.net. Jedná se o malou webovou prezentaci studia se zaměřním na video techniku.

Cílem bylo navrhnout jasnou prezentaci, která zaujme i přes velmi malý rozpočet.


UX, Webová grafika


na Behance

Kooperativa

Nejvýznamější pojišťovna na českém trhu, měla v plánu lehký face-lift svého webu.

Při zachování struktury webu a informací jsem měl za úkol zmodernizovat UI webu tak, aby splňoval aktuální trendy, respektoval grafický manuál společnosti a zlepšil orientaci uživatele na webu.


UI, Webová grafika

iTřída

iTřída.cz je aplikace pro podporu výuky. Pomáhá učitelům efektivněji vést výuku a žákům zábavným a efektivnějším způsobem se vzdělávat.

Pro tento projekt jsem měl za úkol dle dodaných wireframů aplikace a webové prezentace připravit webovou grafiku včetně mobilní verze.


UI, Webová grafika, Aplikace

Design & Build

Webová prezentace pro studio architektů. Přání bylo jediné. Grafika musí být originální, ale máme na to omezený rozpočet.

Rozpočet na realizace celého webu byl omezen tak, že nebylo možné realizovat pokročilé efekty, které by byly pro vývoj časově náročné. Proto jsem se při návrhu webu přiklonil ke statickému, ale originálnímu rozvržení obsahu, s ohledem na přístupnost a orientaci uživatelů na webu.


UX, Webová grafika

Croatia Camper

Rozsáhlejší prezentace pro společnost, která pronajímá karavany v Chorvatsku.

Zvýšit počet rezervací karavanů byl primární úkol. Proto v nové webové prezentaci jsme se orientovali na prezentaci karavanů a míst v Chorvatsku, kam lze cestovat.

Rezervační formulář karavanů jsme zjednodušili na maximum a to se po spuštění odrazilo ihned na výsledcích.


UX, Webová grafika

Autrio

Česká společnost Autrio, která se orientuje na zateplování domovů má novou vizuální identitu a teď potřebuje nový web pro prezentaci svých služeb.

Vkusně navržená identita mi velmi pomohla navrhnou webovou grafiku tak, aby splňovala současné trendy a bez problémů jsme tak mohli odprezentovat všechny služby, které společnost nabízí.


UX, Webová grafika


na Behance

Kam dál

Spojme se

Máte zájem o spolupráci? Kontaktujte mě na jsem@janvasek.cz.