Menu

Reference

Za více než 13 let jsem se podílel na 200+ projektech pro malé společnosti i velké globální hráče na trhu.

PROERECTA.cz

Proerecta je česká značka doplňků stravy pro uspokojivý sexuální život mužů a žen. Klient byl připraven posunout značku a prezentaci svých výrobků o kus dál a zároveň bylo nutné připravit prezentaci tak, aby bylo možné prezentovat více, než jen jeden produkt, jako tomu bylo do teď.

Použili jsme prvky, které na starém webu/e-shopu fungovali a doplnili je na základě uživatelského průzkumu o nový obsah. Na základě dnešních trendů v designu webů jsme připravili svěží design, který na každém pixelu prodává a nechodí kolem horké kaše.

Klient mě zároveň oslovil o design balení pro PROERECTA Shot a PROERECTA Long. Cílem bylo působit jako medicinský přípravek – proto minimalistický design všech obalů a etiket.

Klient po nasazení nové verze webu zaznamenal několika procentní nárůst konverze. Web se snažíme s klientem neustále zlepšovat.

FIVO.cz

Kompletní web od A do Z pro účetní firmu Fivo. Pro Fivo jsem navrhnul koncept CI – z konzultací s klientem nám vyšel maskot – samice gorily, která vystupuje napříč vizuální komunikací značky.

Navrhl jsem pro klienta celý web včetně obsahu. Celá webová prezentace funguje pod redakčním systémem WordPress, kde si klient může provádět nejdůrznější změny v osahu, spravovat kontaktní formuláře ale zejména vytvářet tématické články pro podporu SEO a budování jména.

Woofney.de

Kompletní tvorba e-shopu a CI pro značku Woofney. Woofney je e-shop s chovatelskými potřebami v Německu, Česku a Slovensku.

Pro značku Woofney jsem navrhl maskota – fenku Woofney, která pomáhá značce při veškeré marketingové komunikaci. Maskot je hlavní tváří e-shopu. Součástí mé práce je tvorba veškerých grafických bannerů pro Facebook aj.

Celý e-shop je postavený nad WordPress + Woocommerce. Celé řešení je kompletně na míru potřebám e-shopu Woofney. Od integrace platební brány jako GoPay, Stripe či PayPal, přes automatizovanou komunikaci přes API s dopravci (PPL, Zásilkovna aj.) až po různé XML feedy pro Facebook či Google atp.

Celé řešení bylo navrženo s největším focusem na mobilní návštěvnost – výpis produktů a celý proces nákupu je velmi uživatelsky přívětivý.

AviationeXam.com

Aplikace AviatoneXam slouží pro přípravu pilotů na zkoušky EASA – FCL. AviationeXam je ten největší globální nástroj pro studium pilotů z celého světa na zkoušky EASA – FCL a FAA.

Můj úkol byl připravit část aplikace, do které mají přístup letecké školy. V této části aplikace letecké školy spravují výsledky studentů, zakládají cvičení, úkoly, testy a vyhodnocují jejich výkon.

Cíle byly jasné. Eliminovat problémy s používáním aplikace. Zrychlit procesy a usnadnit lektorům leteckých škol správu studia svých studentů. Kladen důraz byl rovněž na správu licencí k využívání aplikace AviationeXam, kde je nesmírně důležité, aby nákup a správa „slotů“ pro výuku určitého množství studentů bylo intuitivní a snadné. Celé UI bylo na přání klienta postaveno na frameworku Ant Design, které bylo pro naše účely upraveno.

V neposlední řadě bylo důležité, aby aplikaci šlo používat i na mobilním zařízení.

PojdFotit.cz

Můj vlastní projekt s názvem PojdFotit.cz jsem spustil v únoru 2020. Jedná se o komunitní platformu, která propojuje fotografy, modelky, modely a další talentované lidi mezi sebou a s klienty.

Za první půl rok je PojdFotit.cz ve vyhledávačích na celou řadu klíčových slov mezi první desítkou a neustále se pořadí zlepšuje. Z těchto ale i dalších důvodů je katalog pro fotografy, modely a fotostudia tolik zajímavý. Klienti mají usnadněnou práci ve vyhledávání těch správných lidí a fotografové, modelky a fotostudia jsou zase více vidět a mají šanci získat více klientů.

Koncem roku 2020 byla vydána aplikace pro Android, díky které má komunita ještě více na dosah nové fotky a příspěvky od komunity. Komunikace přes PojdFotit.cz Messenger je pohodlnější a na pracovní nabídky lze reagovat daleko rychleji.

Auringo

Kompletní tvorba CI a návrh webu včetně webové aplikace pro novou investiční platformu Auringo.

Velký focus při návrhu a příprav HTML šablon pro klienta byla optimalizace webové aplikace pro mobilní zařízení – s cílem, aby se vše tvářilo jako čistokrevná mobilní aplikace.

RSM Czech Republic

RSM mě se svým mzdovým a personálním systémem kontaktovalo ve stavu, kdy za konkurencí zaostával v tom, jak se jejich systém používá, jak nedostatečně je pro uživatele přehledný, jak uživatelské prostředí vypadá old school a z mobilního zařízení systém nelze ovládat.

S chutí jsem RSM pomohl. Po uživatelském průzkumu a rozhovory se zaměstnanci a vedením projektu jsme připravili jak nové UI, které odpovídá dnešním standardům, tak jsme i zcela upravili přístup k zadávání informací do systému a monitoringu.

Výsledkem je přehledné responzivní prostředí systému na mzdy a personální management s názvem NUGGET SW.

Každý rok s lidmi
spolupracuji na více
než 20 projektech…

“Když grafiku e-shopu, tak jedině s Honzou. Svým přesahem do UX má v projektech obrovskou přidanou hodnotu, kdy mu nemusíte vysvětlovat co, kde a proč má být. 100% dodržuje termíny a pracuje rychle a bez zbytečných průtahů. Honzo, díky! :)”

– Michal Jirek, Majitel e-shopu ČerstváKáva.cz

“S Honzou jsme řešili nejen grafickou podobu Valuo.cz, ale i kompeltní UX. Od začátku se podrobně zajímal o naše zákazníky, služby i to, kam bysme chtěli náš web posunout. Pokud chcete skutečného profesionála, který jen nebude slepě poslouchat zadané úkoly, ale dá vám i rady založené na mnohaletých zkušenostech, tak je tou správnou volbou.”

– Radek Šitera, co-founder Valuo.cz

“S panem Vaškem jsem spolupracoval při analýze použitelnosti a následném redesignu webu. Komunikace byla zcela bez problémů a rychlá. Oceňuji, že pan Vašek vždy detailně vysvětlit všechny kroky, které nás dovedly ke zdárnému konci. S výsledkem jsem spokojen. Mohu doporučit.”

– Ivo Jánský, General Manager Casenet Europe & Director of Engineering at Casenet, LLC

“Máme několik globálních projektů, tak jsme se rozhodli dát panu Vaškovi jako první projekt menší web, abychom si jej vyzkoušeli. Již během realizace bylo jasné, že se nás jen tak nezbaví 🙂 Nakonec jsme mu dali redesign všech našich projektů a vždy maximální spokojenost. Můžu jedině doporučit.”

– Zdeněk Zaňka, Úspěšný obchodník na finančních trzích a lektor algoritmitckého obchodování softwarem StrategyQuant.

S Honzou spolupracujeme už přes 3 roky. Pomáhá nám s naším eshopem a se zvyšováním konverzního čísla. Vytváříme microsite pro podporu prodejů a pomáhá nám s návrhem obsahové strategie. Honzu můžeme určitě doporučit, má širokou orientaci v oblasti internetového podnikání.

– Matěj Jačka, autorizovaný prodejce významných značek sortimentu pro psy

Pan Vašek pochopil naše potřeby a přání. Díky své profesionalitě vše graficky a funkčně vytvořil a pomohl nám náš projekt dostat dál na jinou úroveň. Moc mu děkuji za jeho skvělý přístup k zakázce a zákazníkovi.

– Jan Záliš – InstaxStore.cz

“Famózní pochopení mého zadaní a přesná kooperace. Honza má velký cit na barvy v kombinaci s grafickými tvary a přechody. Vnesl do celého webu i nový pohled na dílčí kategorie. Spolupráci mohu doporučit!”

– Jan Laibl, Obchodník. Úspěšný podnikatel. Motivátor. Kouč profesionálních obchodníků.

S Honzou byla super spolupráce. Komunikoval téměř okamžitě a deadliny dodržoval ještě s předstihem 🙂 Určitě doporučuji.

– Matej Chodelka, podnikatel

S Honzou jsme pracovali na re-brandu webového magazínu Finex.cz. Řešili jsme grafiku i UX. S jeho prací i přístupem jsme byli spokojeni – na čem jsme se domluvili, to se stalo. Ale kromě toho přicházel i s vlastními nápady. Když jsme měli nějaké neshody, své nápady/názory podložil zdroji a my se tak mohli lépe rozhodnout pro finální řešení. Doporučuji.

– Vojtěch Machek, co-founder Finex.cz

“Pan Vašek pro nás vytvořil kompletní redesign uživatelského rozhraní webové aplikace ContextMinds (app.contextminds.com), přičemž splnil všechna naše očekávání. Byl schopen se velice rychle zorientovat v omezené dokumentaci, rychle pochopil, o co nám jde, a přišel s originálními fungujícími nápady. Na jeho práci jsem ocenil také to, že myslel nejen na přívětivost pro uživatele, ale i na náročnost implementace, a volil vhodné kompromisy. Pokud se však budete dívat na naši aplikaci, je třeba mít na paměti, že stále ještě není zcela dotažená a nedosahuje ještě plně estetických kvalit původního návrhu :)”

– Marek Dudáš, co-founder ContextMinds.com

StrategyQuant

Na základě dlouhodobé spolupráce se Česká globální firma StrategyQuant na mě obratila při redesignu jejich hlavního webu pro prezentaci softwarů pro automatizovaný trading.

Pro StrategyQuant doposud nebyl web jejich primárním prodejním kanálem. To se má ale teď změnit. Proto jsme začali na zcela čistém papíře od znova.

Celý web prezentuje dohromady 4 velké produkty, kde bylo potřeba vysvětlit k čemu program slouží a jak funguje. Dále web obsahuje rozsáhlou uživatelskou podporu, fóra a uživatelskou sekci pro správu licencí aj.

Charles Bridge Investment Group

Středoevropská investiční skupina Charles Bridge mě oslovila při zlepšení jejich webu. Současný web nesplňoval požadavky klienta, jak v oblasti výkonu (málo kontaktů přes web), tak i image, kterou web společnosti dělal, nebylo pro klienta už nadále akceptovatelné.

S ohledem na již nastavenou CI jsem připravil vhodné grafické prostředí. Obsah jsme společně s klientem postavali tak, aby se dal hezky číst a zároveň mohl být i zajímavě formátován.

Klient využil nadále i můj skill fotografa 🙂 a společně s key managementem jsme nafotili sérii fotek, abychom je mohli používat na webu a nemuseli tolik sahat po stock fotkách. Nadále klient využil i mé kodérské schopnosti a nechal si ode mě připravit i responzivní HTML šablony.

Silverum.cz

Eshop Silverum s více než desetiletou historií patří mezi uznávané dodavatele cenných kovů na českém trhu. Silverum za dobu svého působení, přišel s dvěma unikátními produkty. Kromě eshopu to bylo spoření a burza s drahými kovy. Po úspěšném externím otestování těchto produktů, začalo být žádoucí spojit vše pod jednu střechu.

Po provedeném uživatelském průzkumu došlo k návrhu řešení, které úspěšně prošlo úvodním otestováním. Prvky klasického eshopu, rozhraní pro správu pravidelného spoření a prvky aukčního systému se podařilo velmi elegantně integrovat pod jednu střechu. Ať už jde uživatel jednorázově nakoupit, spravovat spoření nebo zkontrolovat burzu drahých kovů, udělá to jednoduše z jednoho uživatelského účtu na jednom místě.

Carteon.cz

Dlouholetý klient mě oslovil při rozjezdu jeho nového podnikání. Carteon je půjčovna amerických vozů Chevrolet Camaro.

Cíle byly jednoduché. Hezky odprezentovat vozy a jejich přednosti, které jsou v nabídce a nabídnout uživateli nákup voucheru na jízdu.

Aromaniac.cz

Michal Jírek, vlastník e-shopu ČerstváKáva.cz se na mě opět obrátil při realizaci nového e-shopu. Přišel s nově navrženým CI značky Aromaniac. UX na tomto projektu dělal David Kočí. Má úloha na tomto projektu byla pouze grafický návrh uživatelského prostředí e-shopu.

Grafický styl UI se odvíjí od navrženého CI značky. Čistý světlý design, který je prokládán tmavými sekcemi. Celé založené na typografii.

SpiroGym od VFN Praha

Tým fyzioterapeutů z VFN Praha se na mě obrátili při vylepšení jejich mobilní aplikace SpiroGym, která slouží pro pacienty s Parkinsonovou nemocí. Beta verze aplikace prošla několika měsíčním testování na pacientech a bylo načase jí dostat do finálního stavu. Zároveň pro SpiroGym bylo nutné vytvořit i CI.

Nejdříve jsme připravili CI pro SpyroGym. Nápadů byla celá řada, vyhráli ty, které byly z ohledem na cílovou skupinu jednodušší. Výsledkem je symbol, který znázorňuje oblaka vzduchu, která generují plíce a zároveň symbolizuje proces či aktivitu, která je při dýchání a používání aplikace vytvářena.

CI jsme měli připravenou. Teď už jen stačilo se držet jednoduchosti a aplikaci „obalit“ do barviček CI a pohlídat si, aby všechny prvky uživatelského prostředí byly srozumitelné a dobře dostupné.

Trhy.cz

Klient – skupina skvělých lektorů, kteří již řadu let učí lidi jak obchodovat, přišli s požadavkem na tvorbu nové značky a webu, který bude sloužit pro prodej jejich kurzů.

S ohledem na dlouhodobou strategii projektu, jsem připravil logo značky, které symbolizuje rozmanitost a globalitu trhů.

Pro Trh.cz jsem za několik let vytvořil celou řadu speciálních landing page pro prezentaci jejich kurzů, navrhl celý zpravodajský portál včetně uživatelského zázemí a v neposlední řadě jsem pro klienta pomohl nastavit vizuální komunikaci, kterou používá na YouTube kanále při streamování.

LIMO BAR

Společnost LIMO BAR patří mezi české respektované výrobce produktů na tvorbu domácí sody, kávy a sirupů.

Pro nezadržitelný růst značky, bylo potřeba přizpůsobit tomu i online prezentaci produktů a zaměřit se i na samotný online prodej na eshopu. Sekundárním cílem bylo přizpůsobit obsah webu i mobilním zařízením, kde návštěvnost rapidně narostla a starý web responzivní nebyl.

Výsledek je redesign webu, který byl rozdělen na samotnou prezentaci produktů od eshopu. První výsledky nám jen potvrdily správný směr nového webu. 3% nárůst konverzního poměru, byla sladká odměna za náročnou práci.

Prezentace na Behance
Aldigo Mobilní aplikace

Aldigo je moderní technologické řešení pro všechny, kteří hledají nebo nabízí placená setkání. Online bez starostí lze naplánovat bezpečnou schůzku kdykoliv a kdekoliv.

Aldigo, po prvních třech měsících od spuštění služby, dospělo z chování uživatelů k závěru, že pro úspěch služby je nutné se z webové aplikace dostat také přímo do mobilů uživatelů a být s nimi ještě v užšim kontaktu než doposud.

Bylo nutné, již funkční webové řešení navrhnout do mobilní aplikace. Webové prvky a celé řešení Aldigo, se muselo přizpůsobit pro ovládání na mobilech a použít prvky, na které jsou uživatelé mobilních aplikací již zvykli.

SOCIFI Dashboard

Česká společnost SOCIFI, která se zaměřuje na marketing a zpoplatnění mobilních a Wi-Fi sítí se po třech letech odhodlala k redesignu svého konrolního centra s názvem SOCIFI Dashboard.

Nové uživatelské prostředí má pomoct při orientaci uživatelů a zrychlení práce při analýze dat nebo při nastavování obsahu třeba na svých Wi-Fi sítích.

Díky novému prostředí a široké škále funkcí a služeb patří SOCIFI k nekompromisním králům v oboru. Žádná konkurence nenabídne tak kvalitní a výkonný nástroj pro správu Wi-Fi nebo 4G sítí.

Kooperativa

Nejvýznamější pojišťovna na českém trhu, měla v plánu lehký face-lift svého webu.

Při zachování struktury webu a informací jsem měl za úkol zmodernizovat UI webu tak, aby splňoval aktuální trendy, respektoval grafický manuál společnosti a zlepšil orientaci uživatele na webu.

eAutoškoly.cz

Portál, kde se lidé objednají online do autoškoly nebo k doprvnímu psychologovi.

Snadné rozhraní, kde si na základě parametrů lze vyfiltrovat ideálního dodavatele dopravního psychotestu nebo autoškoly. Součástí portálu byl i návrh prostředí pro dodavatele služeb, kde monitorují objednávky a spravují své online profily na portále eAutoškoly.cz.

Vstupenkov.cz

Tento projekt byla zábava! Volné ruce a jen jediné přání klienta. Zvýšit online prodej vstupenek.

Inspirace běžnými a složitými servery pro prodej vstupenek byla zavrhnuta ihned po první analýze, už je proto, že Vstupenkov.cz nenabízel tak ohromnou databázi událostí. S kreativním týmem v PositiveZero jsme to chtěli udělat jinak, lépe a hlavně jednoduše.

Výsledek je originální grafický kabátek celého serveru, kde nelze přehlednout událost, na kterou si uživatel přeje zakoupit vstupenku. Nákup vstupenky probíhá na tři kliknutí a objednávkový formulář je na jeden krok. Čísla po několika prvních týdnech jasně naznačovala, že jsme se vydali správnou cestou.

Prezentace na Behance
Kateřina Filípková

Paní Filípková patří mezi akreditované poradce výživového, světově známého programu Metabolic Balance. Paní Filíková potřebovala jednoduchou prezentaci, kde své cílové skupině řekne, kdo je, co dělá a s čím může pomoct.

Po úvodní analýze jsme společně zapracovali na prototypu webu, následně jsme naplánovali focení, kde jsem pro p. Filípkovou naplánoval a sám vyfotografoval sérii fotek na téma zdravá výživa a poradenství. Fotky nám v prezentaci naladili tu správnou atmosféru, která byla doplňěna o decentní uživatelské rozhraní, které uživatele směruje na kontaktní informace.

Jan Laibl

Jan Laibl je obchodník, úspěšný podnikatel, motivátor a kouč profesionálních obchodníků. Společně s Honzou jsme přenesli jeho koncept webu do unikátního a zapamatovatelného stylu. Díky tomu se Honzův web odlišuje od ostatních a vyčnívá.

Velký důraz byl kladen na rychlé a jasné odprezentování toho, jaké aktivity Honza dělá a s čím dokáže pomoct. Všechen obsah je poskládán tak, aby se web pohodlně konzumoval i z mobilního telefonu.

InstaxStore.cz

Eshop InstaxStore.cz patří mezi certifikované prodejce fotoaparátu a příslušenství značky Instax od Fujifilm. Cílem klienta bylo zlepšit vizuální styl uživatelského prostředí, lépe prezentovat jednotlivé hlavní produkty a zlepšit proces objednávky na PC i mobilech.

Po úvodní analýze jsme zlepšili strukturu celého eshopu, vylepšili prezentaci produktů, zpřehledněli celý proces objednávky dle aktuálních trendů a zaběhlích principů v oblasti online nákupu. Vělký prostor jsme věnovali také doplňkovým službám jako je věrnostní program, workshopy a půjčovna.

SOCIFI Pay-Thru

SOCIFI nabízí unikátní řešení, kterým lze zpoplatnit Wi-Fi sítě. Můj úkol byl jasný. Navrhnout takové řešení, které vyhoví požadavkům náročných Wi-Fi operátorů a uživatelé bezproblému dokážou provést nákup tarifu pro připojení na internet.

Finální, již třetí varianta uživatelského prostředí, posunula výsledky o několik desítek procent vzhůru. Řešení používají uživatelé z celého světa a Wi-Fi operátoři mezinárodního významu.

Delicado

Projekt, který si přeje každý milovník dobré kávy. Sen se mi splnil 🙂 ČerstváKáva.cz měla v plánu tvorbu nové značky, protože obchodní strategie klienta už nespočívala pouze v prodeji kávy, ale i jiného sortimentu. Nová značka nese jméno Delicado.

Úkol zněl jasně. Analyzoval chování uživatelů na součásném starém eshopu, použít aktuální trendy v oblasti e-commerce na českém trhu a aplikovat informace do wireframu.

Příjemně navržený vizuální styl nové značky Delicado mi umožnil navrhnout přehledné UI nového eshopu.

DogFest

Největší psí festival v Česku. Cíle byly jasné. Vytvořit vizuál, který bude napříč kanály upozorňovat na blížící se akci. A webovou prezentaci, kde uživatel najde informace o programu a kde koupí vstupenky.

Vytvořili jsme koláž s oblíbenými pejsky a zasadili je do vtipné scény. Tato scéna byla posléze aplikovaná napříč kanály jako jsou menší tiskoviny, reklamní předměty, velké outdoorové reklamy a web. Přes jednoduchou, ale obsáhlou microsite se na DogFestu 2018 prodalo více jak 50% vstupenek, což je velmi pěkné číslo.

Bitster.cz

Obrovský projekt. Bitster.cz je asi ten nejpropracovanější server na sdílení dat. Moderní uživatelské prostředí je podpořeno skvělou technickou kvalitou a rychlostí.

Cílem bylo navrhnout server tak, aby se dalo rychle vyhledat soubor nebo soubory rychle nahrát pod svůj účet. Se soubory lze provést spousty akcí – po vzoru velkých cloudových služeb jako je Google Drive nebo Microsoft Onedrive.

Po analýze globálních velkých hráčů a dalších dostupných dat, jsme po několika dodatečných vylepšení dostali Bitster.cz do skvělého stavu. Vyzkoušejte si to sami.

Paby

Značka Paby patří mezi nové technologické výrobce GPS zařízení pro domácí zvířata. Bylo potřeba odprezentovat hlavní funkce a výhody používání GPS zařízení od Paby pro české spotřebitele.

Cílem webu je upoutat pozornost potenciálního zákazníka funkcemi Paby a odvést uživatele na stránku „Kde koupit“, kde uživatel najde nejvhodnějšího prodejce zařízení.

LIMO BAR Microsite

Pro podporu prodeje jednoho z hlavních produktů společnosti LIMO BAR a podporu marketingové akce jsem připravil webovou grafiku microsite.

Po obdržení wireframů, jsem připravil webovou grafiku microsite, kde pro uživatele byl cíl se registrovat a získat tak možnost naplnit bombičku CO2 zdarma.

WineWorld koncept

Pro společnost WineWorld jsem připravoval výkonnostní microsite pro zvýšení prodeje některých značek vín.

Jako velkého milovníka vína, mě nenechalo klidným, když jsem se seznámil se stavem eshopu. Z pohledu profesionála, eshop nesplňoval 80% základních pravidel přístupnosti a velmi nadějně navržený vizuální styl značky nebyl dobře používán.

Bohužel redesign eshopu nebyl v plánu klienta, proto jsem se rozhodl připravit koncept toho, jak by mohl vypadat takový sexy eshop s vínem pod značkou Wine World.

ePanda.cz

Zcela nová značka na poli českého e-commerce ePanda.cz se zaměřením na mobilní telefony oslovila mě na realizaci webové grafiky eshopu.

Cílem bylo – jako u každého eshopu – připravit takové uživatelské prostředí eshopu, které nebude házet klacky pod nohy návštěvníkům při cestě za nákupem zboží.

Spojme se
Nakopneme vaše
digitální podnikání
společně?
jsem@janvasek.cz

Volejte: +420 734 657 861.
Více: o mně, case study, reference, kontakty.
Najdete mně: Facebook, Twitter, Instagram.

© 2023 Jan Vašek — IČ 01256815
Podnikatel je zapsán v živnostenském rejstříku